úterý 19. února 2013

Hubnutí

Taky znáte ten pocit, když si řeknete " OD ZÍTŘKA ZAČÍNÁM HUBNOUT! "  a potom si to říkáte každý den? Já to znám moc dobře. :D Říkala jsem si to i včera a samozřejmě jsem dneska skončila s miláčkem v karolíně a hned se šlo na oběd. Jak jinak. :D Když si to tak vemu, tak se snažím hubnout už 2 roky. :D Ale jaksi se mi nedaří -.-. Sice je pravda, že už nejím sladké, ale tak jednou za čas si dopřeji horkou čokoládu nebo bonboniéru od milého. :) 

Jak jste na tom vy s motivací, dietami a podobně?:D







2 komentáře:

  1. diety mi připadají nesmyslný, stejně ve většině případu nikam nevedou, takže když chceš zhubnout, tak se začít hýbat no :D

    OdpovědětVymazat
  2. jo, mě diety připadají taky nesmyslné, když po dietě zhubneš a řekneš si "jo zhubla jsem, to mi stačí, můžu začít jíst" tak stejně zase přibereš, diety jsou nekonečné. Potřebuje to sport/cvičení.

    OdpovědětVymazat